esc
Vyhledat
Lidé často hledají
Služby
Jak požádat o službu
Kontakt
Kdo jsme
Ze života domova
Bellevue, poskytovatel sociálních služeb
Bellevue, poskytovatel sociálních služeb
info%at%pssbellevue.cz
Hlavní stránka
O nás
Kdo jsme
Aktuality
Historie
Dobrovolnictví
Projekty
Pracovní příležitosti
Výběrová řízení
Služby
Domov pro osoby se zdravotním postižením
Chráněné bydlení
Podpora samostatného bydlení
Jak požádat o službu
Dokumenty
Dokumenty pro žadatele
Hospodaření
Výroční zprávy
Kontakt
Prohlídka
Zvětšit písmo
Zmenšit písmo
Vysoký kontrast
Výchozí kontrast
STC_12_Bellevue
Služby
Podpora samostatného bydlení
Podpora samostatného bydlení
Kapacita služby jsou 4 uživatelé
Informace o službě
Služba podpora samostatného bydlení je terénní služba a je tedy poskytována ve vlastních domácnostech uživatelů nebo v pronajatých objektech, v maximální vzdálenosti 15 km od Slaného.
Projekty
reg. č. 3.2.60/0.0/0.0//15_005/0001774
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji
Více o projektu
Informace pro žadatele
Jak požádat o službu
Rozsah poskytovaných služeb
Pomoc při zajištění chodu domácnosti
Pracovník poskytuje uživateli podporu a pomoc pouze v oblastech, času a rozsahu, které si předem dohodnou – např. pomoc s hospodařením, nákupy, vařením, atd. Míra podpory je stanovena v individuálních plánech.
Výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti
Individuálně se uživatelé zapojují do aktivizačních a vzdělávacích činností v rámci individuálního plánování a stanovování osobních cílů.
Zprostředkování kontaktu se společenským prostředím
Pracovník uživatelům poskytuje nabídku možností veřejných i soukromých služeb v místní komunitě. Využití této nabídky závisí na uživateli a je dohodnuto v individuálním plánu.
Sociálně terapeutické činnosti
V současné době zařízení nabízí terapeutickou činnost v košíkářské dílně, dále využívá spolupráce s organizací Zahrada Kladno, kam mohou uživatelé dojíždět do terapeutických dílen.
Pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí
Klíčový pracovník uživatele ve spolupráci se sociální pracovnicí jsou nápomocni při zajišťování osobních záležitostí uživatele, zejména se jedná o pomoc s komunikací na úřadech, u soudu, s opatrovníkem, apod. Zařízení hájí práva a zájmy uživatele, napomáhá při řešení problémů či stížnosti.
top